Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Стахова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Стахова О. О. Педагогічна спрямованість як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. О. Стахова // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_37 Експериментально досліджуючи залежність розвитку професійної Я-підструктури майбутнього вчителя початкових класів від рівня його педагогічної спрямованості, проведено опитування за тестом Т. Д. Дубовицької для визначення показників професійної спрямованості студентів педагогічного ВНЗ, а також анкетування, одне з яких мало на меті розкриття пріоритетних цінностей майбутніх фахівців, інше – було спрямоване на виявлення причин вибору ними цієї професії, характеру їх усвідомлення, шляхів підвищення професійного рівня та перспектив працевлаштування (193 студенти І, ІІІ, V курсів навчально-наукового інституту педагогіки Житомирського державного університету ім. І. Франка). Виявлено наступні закономірності: у юнаків із високим рівнем професійної самосвідомості професійний ідеал представлений широким діапазоном професійно важливих якостей, серед яких основний акцент робиться на якостях блоку спрямованості. Студентам із середнім рівнем професійної самосвідомості притаманний середній рівень розвитку її компонентів. Так, досліджувані представили в образі вчителя початкових класів людину, що поєднує в собі поряд із якостями блоку педагогічної спрямованості якості блоку загального роз витку особистості й загальноособистісні якості. На низькому рівні професійної самосвідомості знаходиться третина студентів, професійний ідеал яких складається здебільшого з загальноособистісних якостей, які є характерними для представників багатьох професій. На основі порівняльного аналізу результатів дослідження професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів стверджується, що професійна самосвідомість майбутнього вчителя початкової ланки шкільної освіти тісно пов‘язана з його педагогічною спрямованістю: чим вищий рівень професійної самосвідомості особистості, тим вищий рівень педагогічної спрямованості, і навпаки.Экспериментально исследуя зависимость развития профессиональной Я-подструктуры будущего учителя начальных классов, проведен опрос по тесту Т. Д. Дубовицкой для определения показателей профессиональной направленности студентов педагогического ВУЗ, а также два анкетирования, одно из которых имело целью раскрытие приоритетных ценностей будущих специалистов, другое направлено на выявление причин выбора ими данной профессии, путей повышения профессионального уровня и перспектив трудоустройства (193 студента I, III, V курсов учебно-научного института педагогики Житомирского государственного университета им. И. Франко). Выявлены следующие закономерности: у юношей с высоким уровнем профессионального самосознания профессиональный идеал представлен широким диапазоном профессионально важных качеств, среди которых основной акцент делается на качествах блока направленности. Студентам со средним уровнем профессиональной самосознания присущ средний уровень развития ее компонентов. Так, исследуемые данной группы представили в образе учителя начальных классов человека, сочетающего в себе наряду с качествами блока педагогической направленности качества блока общего развития личности и личностных качеств. На низком уровне профессионального самосознания находится треть студентов, профессиональный идеал которых состоит в основном из личностных качеств, которые характерны для представителей многих профессий. Утверждается, что профессиональное самосознание будущего учителя тесно связано с его педагогической направленностью: чем выше уровень профессионального самосознания личности, тем выше уровень педагогической направленности, и наоборот.The article describes the psychological mechanisms of the development of professional identity of future primary school teachers – personal (reflection, identification, goal setting, personal maturity), determining the development of the internal ―I‖ adolescents, youths, and professional (pedagogical orientation, teaching abilities) determined by definite kind of professional (teaching) activity, its psychological and pedagogical features.
| 2. |
Стахова О. О. Психолого-педагогічні особливості професійної діяльності вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. О. Стахова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 45. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2014_45_16
| 3. |
Стахова О. О. Психологічні особливості професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкової ланки шкільної освіти [Електронний ресурс] / О. О. Стахова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2012. - Вип. 38. - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2012_38_24
| 4. |
Долинська Л. В. Ціннісні орієнтації як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Л. В. Долинська, О. О. Стахова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2016_3_33
| 5. |
Василенко Н. Розвиток комунікативної компетентності фахівців у системі неперервної освіти: професійна комунікація [Електронний ресурс] / Н. Василенко, О. Стахова // Нова педагогічна думка. - 2017. - № 2. - С. 96-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2017_2_30
| 6. |
Стахова О. О. Емпатійні здібності як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. О. Стахова // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки. - 2018. - Вип. 7. - С. 229-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_012_2018_7_32
| 7. |
Коломієць А. Професійно-орієнтовані задачі як компонент фундаментальної математичної підготовки студентів технічних університетів та коледжів [Електронний ресурс] / А. Коломієць, В. Клочко, О. Стахова // Педагогічний дискурс. - 2019. - Вип. 26. - С. 85–93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2019_26_15
| 8. |
Стахова О. О. Цілепокладання як психологічний механізм розвитку професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / О. О. Стахова // Психологія особистості. - 2018. - № 1. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2018_1_11
| 9. |
Стахова О. А. Самостійне вивчення англійської мови як елемент загальної підготовки курсантів в ВНЗ [Електронний ресурс] / О. А. Стахова, М. О. Стахова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2018. - Вип. 51. - С. 387-391. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2018_51_94
| 10. |
Стахова О. А. Компоненти та рівні професійної готовності майбутніх молодших спеціалістів технічного профілю [Електронний ресурс] / О. А. Стахова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 30. - С. 279-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_30_56
| 11. |
Стахова О. А. Основні чинники професійно-творчого розвитку фахівця у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації [Електронний ресурс] / О. А. Стахова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - Вип. 26. - С. 128-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2010_26_25
| 12. |
Стахова О. А. Удосконалення процесу практичної підготовки фахівця в технічних коледжах [Електронний ресурс] / О. А. Стахова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2008. - Вип. 19. - С. 252-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2008_19_53
| 13. |
Стахова О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості [Електронний ресурс] / О. О. Стахова, М. М. Ястреб // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 3. - С. 37-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_3_10
| 14. |
Марченко Г. Роль емпатії в професійній діяльності майбутніх фахівців-педагогів [Електронний ресурс] / Г. Марченко, О. О. Стахова // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2017. - № 2. - С. 138-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2017_2_82
| 15. |
Матяш О. І. Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця [Електронний ресурс] / О. І. Матяш, О. А. Стахова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 32. - С. 249-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_32_42 Розглянуто ключові поняття компетентнісного підходу у професійній освіті. Виокремлено компоненти професійно-творчого розвитку фахівця. Запропоновано модель формування його професійної компетентності у вигляді просторової конфігурації. Продемонстровано, що фахові компетенції відображають специфіку конкретної предметної сфери професійної діяльності, реалізацію ключових і базових компетенцій у сфері певної галузі професійної діяльності. Акцентовано увагу на передумовах формування та розвитку індивідуально-творчої діяльності майбутнього фахівця. Рассмотрено ключевые понятия компетентностного подхода в профессиональном образовании. Выделены компоненты профессионально-творческого развития специалиста. Предложена модель формирования его профессиональной компетентности в виде пространственной конфигурации. Продемонстрировано, что специальные компетенции отображают специфику конкретной предметной сферы профессиональной деятельности, реализацию ключевых и базовых компетенций в сфере определенной области профессиональной деятельности. Акцентировано внимание на предпосылках формирования и развития индивидуально-творческой деятельности будущего специалиста. Considered key concepts of competence approach in vocational education. Allocated components of professional creative development specialist. Proposed model for the formation of his professional competence as a spatial configuration. Demonstrated that specific competence reflect specifics specific subject specialty areas, and implementation of the key core competencies in a specific area of professional activity. Are emphasized on the prerequisites for the formation and development of the individual creativity of the future specialist.
| 16. |
Василенко Н. В. Особливості публічного управління організацією освітнього процесу закладів вищої освіти в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / Н. В. Василенко, М. І. Семко, О. А. Стахова, А. В. Халецький, С. М. Сітарський, А. І. Черняк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія : Економічні науки. - 2023. - № 4(2). - С. 7-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2023_4(2)__3
|
|
|